Nekrofili,Necrophilia


NECROPHILIA/NEKROFİLİ

Ölü ile cinsellik.

Bilimsel İncelemesi

Tanımı;

law & order svu lost repuation benson mariska and dann florek cragenNecrophilism,necrolagnia, cenrovoitus ve thanatophilia adlarıyla da bilinen, cesetle cinsel ilişkiye girme, ölüye cinsel istek duyma olarak bilinir. Psikiyatrik bir konudur. Dünya Sağlık Öürgünün yayınladığı ICD10 adlı tıbbi çalışmada, American Psychiatric Association Amerikan Psikiyartri Derneği’nin yayınladığı Diagnostic and Statistical Manuel (DSM) Akıl ve psikiyatrik bozuklukları incelemesinde ölü veya her hangi bir nesneye karşı cinsel istek duyma fetişizmi anlamında Paraphilia olarak da tanımlanmıştır. Ancak ikisi arasında tam bir farklılık ortaya konulamamıştır.

Araştırmacılar Rosnan ve Resnic(1989), bireysel nekrofili olayı olarak tanımlanan 34 olayda bu davranışa bireyi teşvik eden şeylerin %68’inde “tepki göstermeyen, direnmeyen partner” arama, %21’inde ise “romantik bir ortakla tekrar birleşme”, %15’inde ise “izole edilmiş duygulara üstün gelmek veya %12’sinde, cinayet mağduruna karşı kuvvet ile üstünlük sağlayarak kendine saygı duyma şeklinde tanımlanmıştır.

Terimin Kökeni;

“Necrophilia” (Nekrofili) terimi, 1850’lerde Belçikalı doktor Joseph Guislain tarafından Leçons Orales sur les Phrenopathies adlı eserinde verdiği derste geçmiştir, çağdaş nekrofili tanımlaması ise Fransız ordusunda çavuş olan ve 1841’lerde vampir çavuş olarak tanımlanan Françoise Bertrand vakasını da söyle tanımlamıştır;

“Nekrofiliak/Necrophiliac (necrophiles)” adını vermek istediğim belirli hastaların “yıkıcı insan(alienes destructeurs)” durumları gösteren türdendir. Yeni bir kişiliğe uyum sağlamış, ruh hastası Çavuş Bertrand olayında, tüm gazetelerde yazdığına göre,”tepkisiz kadavralara” ilgi duyma ruhsal bozukluğu vardır. İlk kez ortaya çıkan böyle bir olayda yeni bir akıl hastalığı türüyle karşılaştığımızı düşünmeyiniz. Eskiler, toplum nazarında az çok ilgi çeken Lycanthropy=Kurt adamlar hakkındaki hikayelerden bahsederler.”

Çavuş Bertran olayını tartışan Fransız psikiyatrist Benedict Morel tarafından da terim sevdirilmiştir.

Tarihi;

nekrofiliEski dünyada denizciler, dönüşlerinde getirdikleri cesetler yüzünden sıklıkla bu suçla suçlanmışlardır(Aggrawal 2016 S.2). Tarihte ender rastlanan necropili vakalarının yaşandığına dair tekil kaynaklar şimdiki ve Eski Mısır’a aittir. Grek tarihçi Heredot, “The Histories2(Tarihler2.) kitabında, çürümeye yüz tutmuş çok güzel veya saygın bir  kadını mumyalatmadan önce üç veya dört gün boyunca cesediyle ilişkiye girerlerdi diye yazmıştır.

(Klaf, Franklin S.; Brown, William (1958). “Necrophilia: Brief Review and Case Report”. Psychiatric Quarterly32 (4): 645–652.; Brill, Abraham A. (1941). “Necrophilia”. Journal of Criminal Psychopathology2 (4): 433–443. )

Hatta Heredot, Grek Korint’li tiran Periander’in karısının cesedini bozduğundan mecaz yoluyla “Periander, sakalını soğuk fırında pişirdi” diye yazarak bir nekrofili imasında’bulunmuştur. (Aggrawal, Anil (2010). Necrophilia: Forensic and Medico-legal Aspects. Boca Raton, Florida: CRC Press. pp. 6–7. ISBN 978-1420089127. The primary source is Histories, Book V, 92)

Peru’nun kuzey bölgesinde M.S. 100 ile 800 yılları arasında yaşamış, başkentleri Trujillo kenti olan Moche medeniyetine ait seramik resimlerinde nekrofiliye rastlanılmıştır. (Finbow, Steve (2014). Grave Desire: A Cultural History of Necrophilia. John Hunt Publishing. ISBN 9781782793410.)

Bu kalıntılarda, bir erkek iskeleti ile masturbasyon yapan bir kadın resmedilmiştir.( Weismantel, M. (2004). “Moche sex pots: Reproduction and temporality in ancient South America” (PDF). American Anthropologist106 (3): 495–496. doi:10.1525/aa.2004.106.3.495.)

M.Ö. 1600 ile 1300 yılları arasındaki Hitit yasalarında ölüyle cinselliğe açıkça izin verilmiştir.( Boer, Roland (2014). “From Horse Kissing to Beastly Emissions: Paraphilias in the Ancient Near East”. In Masterson, Mark. Sex in Antiquity: Exploring Gender and Sexuality in the Ancient World. Routledge. p. 69.)

İç Moğolistan’da kuzey doğu Çin’de Han hanedanı döneminde köken olarak yörük Xianbei halkından, Later Yan eyaletinden imparator XI. Murong (385 ile 407 arası yaşamış), aşık olduğu eşi imparatoriçe Fu Xunying’in ölüsüyle cinsel ilişkiye girmiş ve sonra kefenlemiştir.( Luan Pao-chün (1994). “The Corpse-Raping Emperor”. Tales about Chinese Emperors: Their Wild and Wise Ways. Hai Feng Publishing Company. pp. 148–?.)

Rönesans İtalya’sında 1350’lerde ortaya çıkan Kara Ölüm adıyla da anılan veba salgınında, Karşı Reformcular olan Roma Kilisesi ve yanlılarının meşhur Roman İnquisistion (Roma Sorgulaması) yapılmadan önce Rönesans dönemi şairi Matteo Maria Boiardo’nun 1483’de yazdığı Orlando İnnamorato adlı kahramanlık şiir kitabında nekrofili cinsel bir başvuru yöntemi olarak sunulmuştur.( Davidson, Nicholas; Dean, Trevor; Lowe, K. J. P. (1994). Crime, Society and the Law in Renaissance Italy. pp. 74–98. doi:10.1017/CBO9780511523410.006ISBN 9780511523410.)

Günümüzden öne çıkan bir örnek olarak da Amerika Milwaukee Canavarı/Yamyamı olarak da bilinen seri katil Jeffrey Dahmer bir nekrofilikti. Dahmer, kendisine itiraz etmeyen, her yapılana rıza gösteren bir seks kölesi yaratmak istemişti. Erkek mağdurlarından birinin cesedi tanamayacak kadar bozuluncaya kadar üzerine masturbasyon yaptığı, sürekli tecavüz ettiği tespit edilmiştir.( “My Friend Dahmer #Full – Read My Friend Dahmer Issue #Full Page 214”http://www.comicextra.com. Retrieved 2017-12-20)

Cinsel isteği kabardığında erkek kurbanı önce öldürüp sonra tecavüz ediyordu. Dahmer, kurbanlarını, cinsel ilişki sonrası ayrılmak istedikleri için öldürdüğünü, onlara kızıp sürüklediğini itiraf etmiştir.( “Psychiatric Testimony of Jeffrey Dahmer”Court Transcripts. Criminal Profiling. 8 June 2001. Retrieved 29 November 2012.)

İngiliz seri katil Dennis Nielsen de nekrofiliyak olarak kabul edilmiştir.( Masters, Brian (1985). Killing For Company. Arrow. ISBN 978-0099552611.)

Sınıflandırma

Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders  (DSM 5; Akli Bozuklukların İstatistiki El Kitabı ve Teshisi) kitabının 5. baskısı Other Specified Paralphilic Disorder (Necrophilia; Diğer Paralifik Özel Düzensizlikler) kitaplarındai cesetlere duyulan yoğun cinsel istek teşhisleri, zayıf veya tepkisizliğin belirlediği sapıklılşarı teşhis edilmiştir. (American Psychiatric Association, ed. (2013). “Other Specified Paraphilic Disorder, 302.89 (F65.89)”. Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, Fifth Edition. American Psychiatric Publishing. p. 705.)

Nekrofili 10 maddede sınıflandırılmıştır;

  1. Rol oyuncuları; Cinsel faaliyet esnasında partnerin yaşıyormuş ama tepkisizmiş gibi yaptığına inanılır.
  2. Romantik Nekrolililer; Sevgililerinin ölü bedenlerine bağlı kalmış yaslı kimseler.
  3. Nekrofili fantazicileri; Nekrofili fantazileri kuran ama ölüyle cinsel ilişkiye girmeyenler.
  4. Dokunma bağımlısı Nekrofililer; Cinsel ilişkiye girmeksizin dokunmaktan, okşamaktan hoşlananlar;
  5. Fetiş düşkünü Nekrofili manyakları; Ölünün giysilerini, adet tamponlarını veyacinsel organlarını, parmaklarını çıkartarak,cinsel ilişkiden uzak sapıklar.
  6. Necromutilomaniacs; Ölünün vücudundan parçalar kopartarak mastürbasyon yapan ama ilişkiye girmeyen manyaklar.
  7. Opportinistic Necrophiliacs; Olağan zamanda ölüye ilgi duymayan ama fırsat olduğunda duyguları azıp ilgi duyan manyaklar.
  8. Düzenli nekrofili manyakları; Ölü ile isteyerek cinsel ilişkiye girenler.
  9. Cinayet işleyen Nekrifilikler; Cinsel ilişkiye girmek için magduru öldürenler.
  10. Seçkin Nekrofilikler; Canlı partnerleri ile yapamadıklarını ölüyle gerçekleştirmek isteyen nekrofili manyakları.

Ek olarak, Kanada’lı kriminalistik uzmanı Lee Mellor cinayet işleyen nekrofilik sapıkları sekiz(8) kategoride(A/H) incelemiştir. Bunlar, davranışlarına göre; Yıkıcılar (cinsel nedenlerle kısırlaştıran, incitenler), koruyucular(incitmezler) ve soğuklar (Ölüyü, ölüm sonrası ik saat cinsel ilişkide kullanırlar), sıcaklar (İncitirler, öldürmeden iki saat önce kurbanı cinsel ilişkide kullanmaya başlarlar; Mellor, Lee (2016). Homicide: A Forensic Psychology Casebook. Boca Raton, FL: CRC. pp. 103–105.)

Bunlar da aralarında dört kategoriye ayrılırlar.(E/H)

Eğlence için ölülerle cinsel ilişki kuranlar fırsatçı tiplerdir ve aslında böyle niyetleri yoktur. Bunlardan F kategorisi hastalık derecesinde öldürerek cinsel ilişkiye girenleri işler. Seçkin mutilophilikler , ölüyü parçalayarak cinsel ilişkiye girerek cinsel haz duyanlar ve kestikleri parçalarını yiyen yamyamlardır.

A,C,F kategorileri ise, ölüyü incitenler olup, kanını içen, etini yiyen yamyam vampirlerdir.

Araştırma

İnsanlar…

Nekrofili ender olay olarak kabul edilmektedir, genel toplum nüfusunda egemen olduğuna dair bilgi yoltur.( Milner, J. S., Dopke, C. A., & Crouch, J. L. (2008). “Paraphilia Not Otherwise Specified: Psychopathology and Theory”. In Laws, D. Richard. Sexual Deviance: Theory, Assessment, and Treatment, 2nd edition. The Guilford Press. p. 399.CS1 maint: Multiple names: authors list (link))

Bazı nekrofilikler, gerçekleştirmeden sadece  fantezi kuranlardır(Rosman, J. P.; Resnick, P. J. (1 June 1989). “Sexual attraction to corpses: A psychiatric review of necrophilia” (PDF/HTML). Bulletin of the American Academy of Psychiatry and the Law17 (2): 153–163. PMID 2667656.).

Klaf ve Brown, nekrofili fantazisinin genelde sanıldığından daha sık ortaya çıkabileceğini savunmuşlardır(Klaf, Franklin S.; Brown, William (1958). “Necrophilia: Brief Review and Case Report”. Psychiatric Quarterly32 (4): 645–652. doi:10.1007/bf01563024. Inhibited forms of necrophilia and necrophiliac fantasies may occur more commonly then is generally realized.).

Rosnan ve Resnick(1989) 122 nekrofili olayı incelediler.Orjinalinde örnekleri, cesetlerden sürekli hoşlananlar ve fırsatını bulduklarında sadistlik ve geçici duygularını tatmin edenleri de sahte nekrofilikler olarak ikiye ayırdılar. Bunların %92’si erkek, %8’i kadındı.

Gerçek nekrofiliklerin 57’si, hastaneleri, mezarlıkları ve morgları ziyaret eden,devamlı bu işle iştigal edenlerdi….

Hayvanlarda

Nekrofili, kurbağalarda, kertenkelelerde ve kuşlarda da görülmüştür(de Mattos Brito, L. B., Joventino, I. R., Ribeiro, S. C., & Cascon, P. (2012). “Necrophiliac behavior in the “cururu” toad, Rhinella jimi Steuvax, 2002, (Anura, Bufonidae) from Northeastern Brazil” (PDF). North-Western Journal of Zoology. 8 (2): 365.CS1 maint: Multiple names: authors list (link)).

Bu kadar wikipediya tercümesini yeterli buluyorum. Kısaca, Nekrofili, akli, duygusal bir hastalıktır.

Kaynak; https://en.wikipedia.org/wiki/Necrophilia

”Sapık Peygamber Muhammet” Tartışması

Kasten Yürütülen Gereksiz Bir Tartışmadır, Ancak Müslümanların Cehaletleri, Diyanetçilerin Onların Memurları Olmaları İle Başarıya Ulaşmıştır.

mısır nekrofili fetvası

Mısırlı imam Sabri Abdel Raouf,”ölmüş eşinizle” bir hatfta seks yapabilirsiniz dediği için Tv’lerden yasaklandı. https://www.darpanmagazine.com/news/international/egyptian-preacher-says-men-can-have-sex-with-dead-wives-gets-banned-from-tv/

Nekrofilik, pedofilik, eşcinsel Peygamber Muhammet tartışması kasten yapılan bir “din düşmanlığı”dır. Yukarıda da okuduk ki bunun dini olmaktan çok gelenek veya bireysel psikiyatrik bozukluk olduğu açıklanmıştır.

İşte buna izin veren imam Sabri Abd el Raouf (Rauf)’un Tvlerden yasaklanma haberi linki. yazıyı tıklayınız. İngilizcedir.

Bu tartışmaların başlamasına neden olan da 1802 yılından beri İngiliz kolonisi olan Mısır’ın, 1745’den beri onlarla çalışan İslam’a kurşun sıkan Beni Temim Yahudileri olan Vehhabilerin sözde ulemalarının İslam’ı Karalama Kampanyasına katılarak verdikleri fetvalardır.

İslam, 03 Mart1924’de hilafetin kaldırılmasıyla değil, 1745’de başlayan Vehhabi İsyanları ile Arap dünyasında yayılan Vehhabilik sonucu, Hilafetin Türklerden Alınması kampanyasının batılı devletlerin destekleriyle Başarıya ulaşmasıyla, Osmanlı hilafetinin açtığı savunma amaçlı tüm cihat çağrılarına Arapların Haçlı kurşunlarıyla cevap vermeleri sayesinde yıkılmıştır.

Müslüman ve Türklerden öç alma amaçlı Müslüman Vehhabi Araplar ile Türk ve Müslüman kökenli olmayan Osmanlı azınlıkları bağımsızlık savaşları başlatmışlar, Osmanlı yıkılmıştır. Aynı olay 11 Kasım 1938’de Atatürk’ün öldürülmesi ile tekrar etmiş, 1967’de Türkiye İşçi Partisinin tasfiyesinden çıkan yeni Sol akım da “Türk ve Müslüman” kökenlileri “emperyalist” ilan etmiş, Hinçak, Taşnak Solu, Pontus, Boşnak v.b. solu olarak parçalanmıştır.

Bu İslam’ı ve Türkleri  sapık, Luti lanetliler gösteren Vehhabi, Siyasal İslamcı örgütler başarıya ulaşmışlardır. Yapılacak iş gerçeği anlatmaktır. Yani Siyasal İslamcıların, İslam’ın kaldırmak için savaştığı ayetlerle belirtilen kafir, müşrik, sapkın, yoldan çıkmış olanlar olduğunu ispat etmektir.

Belgeli olarak yazılan bu sapkın geleneklerin inkar edilmesi yerine onlarda da olduğunu böyle kanıtlamak ve bizim ülkemizde böyle yaygın gelenek olmadığına insanları ikna etmektir.

Bunu da benden başka yapan yok zaten.

MISIR ULEMASININ NEKROFILIK FETVASI

nekrofili yavuz selim

VEDA SEKSİ – ÖLEN EŞLE SEKS MURAT BARDAKÇI – “Bizdeki ilk ‘veda seksi’ni, Muhteşem Yüzyıl’daki Bâlî Bey’in karısı yapmıştı!” Şeyh Abdülbâri Zemzemî’nin ortalığı birbirine katan “ölen eş ile ölümden sonra seks yapılabileceği” fetvası ile gündeme getirdiği “veda seksi”nin bizde bilinen ilk ve tek kayıtlı örneği Yavuz Sultan Selim zamanına aittir ve rezaletin kahramanı da “Muhteşem Yüzyıl” dizisindeki Bâlî Bey’in mezardan çıkarttığı sevgilisi ile birşeyler yaptığı bilinen karısıdır. FASLI Şeyh Abdülbâri Zemzemî’nin “erkeklerin ölen eşleriyle ölümden sonraki ilk altı saat boyunca seks yapabilecekleri” yolunda bir fetva verdiği veMısır’da parlamentonun fetvayı kanun haline getireceği iddiaları üzerine Kahire’de ortalık karıştı… Kanun teklifi sadeceMısır’ı değil bütün İslamdünyasını ayağa kaldırdı, kadın kuruluşları şimdi kıyametleri kopartıyorlar, Mısır parlamentosu ise gündemde böyle bir tasarının bulunmadığını duyuruyor… Zemzemî’nin fetvasını destekleyen bazı Arap fıkıhçılar ise, fetvada sözü edilen cenaze ile ilk altı saat içerisindeki cinsel ilişki hakkının sadece erkeğe değil, kadına da ait olduğunu söylüyorlar.

Nekrofilik hadislerin tartışıldığı bir makale…

Hadisler tam sapıklık sarih olmadığı iddiaları var ama, nekrofili tarihini okuyunca Araplarda böyle bir geleneğin 4000 yıl önce de bu gün de olduğuna tanık olduk. Demek ki hadisler sarihmiş.

Araplara biz kavmi necip millet demişiz ama bunlar bu günde yaşayan Arap gelenekleridir. Bu yazı savunma yapan bir Müslüman’ın yazısıdır, bizde bir tek adam var mı böyle?

İşte makaleden seçtiklerim;

Sahih (Gercek) Buhari Hadis kitabı.

  1. Kitap 374.sayili hadis;

Peygamberin kızlarından birinin cenaze alayında peygamber mezarın yanında duruyordu. Göz yaşları döktüğünü görüyordum. Dedi ki, ‘aranızda eşiyle son gecesinde cinsel ilişkiye girmeyen var mı?’
Ebu Talha onaylayarak baktı ve peygamber ona mezara gir dedi ve o da girdi
.”

İngilizce makaledeki aslı;

Sahih Bukhari, book 23, verse 374, which states, “[w]e were (in the funeral procession) of one of the daughters of the Prophet and he was sitting by the side of the grave. I saw his eyes shedding tears. He said, “Is there anyone among you who did not have sexual relations with his wife last night?” Abu Talha replied in the affirmative. And so the Prophet told him to get down in the grave. And so he got down in her grave.”[1][2]

Bu konuda deliller içeren Kenz El Ummal, Ali Muttaki el Hindi tarafından yazılmıştır. Müslümanların gerçek olarak görmemeleri gerekir.

Bu kitapta da şöyle bir hadis vardir;

“Kanz al-`Ummâl”, a book written by Alî Muttaqî al-Hindî, contains proof, however Muslims don’t consider the work to be of reliable origin.[4]

Muhammad al-Turkî for instance, of King Sa`ûd University, has stated “if the questioner is asking if all hadîth mentioned in this book are authentic, then I would have to say: [d]efinately not. The book is full of weak and false hadîth” and that “in fact, [it is] a rearrangement of al-Jâmi` al-Kabîr and its annexes that was originally compiled by Imam al-Sûyûtî. When Imam al-Sûyûtî wrote his book, his intention was to gather together all the hadîth that he knew, whether they were authentic or not. Al-Sûyûtî openly admitted that there were some false hadîth in it”.

Türkçesi;

https://twitter.com/aklingozu/status/859295361168494592

Suud Üniversitesin den Muhammet el Türki şöyle yorumladı:

Eğer bir araştırmacı bu kitapta bahsedilen tüm hadislerin otantik olup olmadığını sorarsa kesinlikle şöyle diyebilirim ki hayır.

Aslında kitap zayıf ve yanlış hadislerle doludur. Eklemeler yapılarak İmam el Suyuti tarafından düzenlemiş olan Cami el Kebir kitabi yeniden gözden geçirilmelidir.

İmam Suyuti bu kitabı derlediğinde onun niyeti bildiği tüm hadisleri otantikliğine bakmadan bir araya getirmekti. El Suyuti, kendisi de bozuk, yanlış hadisler olduğunu yazmıştır.

Accusatory authors of certain websites have also used the argument that the “Kanz al-`Ummâl”, a book written by Alî Muttaqî al-Hindî, contains proof, however Muslims don’t consider the work to be of reliable origin

“I (Muhammad) put on her my shirt that she may wear the clothes of heaven, and I SLEPT with her in her coffin (grave) that I may lessen the pressure of the grave. She was the best of Allah’s creatures to me after Abu Talib”

Belirli İnternet siteleri yazarları Ali Muttaki el Hindi tarafından yazılan Kenz El Ummal (İşçilerin Hazinesi) kitabından argümanlar verirler. Müslümanların gerçek kaynak olarak güvenmemeleri gerekir.

Bu kitaptaki İbni Abbas’tan rivayet edilen hadiste peygamberin Umm Ali (Ali’nin Annesi) yani yetim peygambere yıllarca analık etmiş, büyütmüş Fatima için “Cennet elbiselerini giyinceye kadar ben gömleğimi üzerine örttüm ve mezarın baskısını azaltması için mezara girip onunla uyudum. O bana, Ebu Talip’ten sonra Allah’ın yarattıklarının en hayırlısıydı.“dediği yazılır. 

Bunun nedeni de kıyamette hesap gününe kadar kabir azabını azaltmakmış.

“Onunla uyudum” demek, daha önce yaptığım çeviri çalışmalarında da belirttiğim gibi, babası tarafından tecavüz edilen çocuklar da “babam benimle uyudu” tabirini kullanıyorlar. Arap dilinde “İd’tajat” kelimesi “yan yana uzanmak, sevişmek için uzanmak” anlamlarına geliyormuş. Bunlar hem Yahudi hem de Filistin Arap ensest tecavüz yazılarından çevirilerimde vardır.

Bunlar sapkın eski Arap gelenekleridir. Böyle şeyler Müslümanları öcü göstermek için ve aslında Müslüman takiyesi yapan devşirme din uleması kılıklı işbirlikçilerce yapılır. Sünnet gelenekleri de dine böyle sapıklıkları sokmak için uydurulmuştur inancındayım.Hadis kitaplarına bunları sokanlar sözde din ulemaları dini bozmuştur, eleştirenler değil. Eleştirenleri suçlamak yanlıştır. Var olan sapkınlıklar tartışılmalı ve kaldırılmalıdır. Gizli, açık uygulayan tarikatlar kapatılmalıdır. 

Peygamber Muhammet üzerinden yürütülerek Islâm düşmanlığı yapanlardan, benim gibi bilgilendirerek yobazlığı engellemeye çalışan herkes dincileri, yobazları delirtmektedir.

Oysa NEKROFİLİ ekvator çevresinde yaşayan ensest toplumlara ait çok eski,sapkın bir gelenektir.

Yazının başlangıcında Türkçemize çevirdiğim Wikipediya sayfasının yaptığı bu araştırmadan da açıkça anlaşıldığı gibi, nekrofili, tarihi kökenleri olan ruhsal psikiyatrik bir hastalıktır.

Zamanla yayıldığı toplumlarda dini nitelik de kazandırılmıştır. Örnekler incelendiğinde bu sapkınlığın merkezinin dört mevsimin yaşanmadığı ekvator çizgisi çevresinde yaşayan ensest toplumlar olduğu ve göçlerle diğer bölgelere yayıldığını düşünmek gerekir. Bu tespitler ışığında bu geleneğin İslam, Hristiyanlık dinleri içinde değil de daha eski Sabilik, Yahudilik, Hinduluk ve mezheplerinden gelen bozukluklar olduğu, her hangi bir kişiye veya dini gruba mal edilemeyecek bozuk bir gelenek olduğu kabul edilmelidir.


Bu gün bile Avrupa, Amerika, Güney Amerika, ülkelerinde, Çin ve Hindistan’da bu fiil hakkında cezalandırıcı yasalar vardır.

Heredot Histories (Tarihler) kitabında, eski Mısırda “bir erkek, karısı ile 3 veya 4 gün vedalaşır, sonra onu mumyalatırdı ” diye yazmış. Mısırda olan Yunanistan, Roma, Avrupa, Hindistan, Iran, Çin coğrafyasında var demektir, bunları da araştırmada okuduk.

Devleti yöneten dinciler de Arap kökenli olduklarından, “geleneklerini ilahileştirme” gelenekleri ile bu sapıklıkları, sünnet, hadis adlarıyla yaygınlaştırmaktadırlar. MISIR da çıkan nekrofili fetvasının tarihi bir gelenekten kaynaklandığı ortadadır.

Nekrofili, yetişkin yabancı erkeğe süt emzirme, bebekler, çocuklarla keyif evlilikleri (Mufakatat) ve daha duyup okuyacağımız tüm sapkınlıklar peygamber zamanında vardı olağan işti, şimdi de vardır gizlenmektedir.

Bu yüzden Sünnet, hadis sevdalısı tarikat ve cemaatlerden kurtulmanız menfaatiniz icabıdır.

Bütün gayri Müslim dünyada ve Müslüman ülkelerde şeriat karşıtı olan demokrat, liberal, laik, solcu kesimlerin de Siyasal İslam korkusuyla katıldıkları bu karalama veya bilgilendirerek yobazlığı önleme çabalarına devletler ve İslami kurumlar önem verip anlamayı seçmelidirler. Çünkü aynı ülkeye, aynı toprağa aitiz ve birlikte yaşamanın barışçıl çözümlerini üretmeliyiz, 3.300 yıllık Yahudi Cihat geleneklerini güdenler, karşılarında Haçlı Seferlerini buldular ve köle oldular. İbret alınmazsa bu gerçek sadece tekrar eder.
Müslüman ülkelerde sömürgeci batılılarla çalışan kesim dinciler ve dinci ırkçılardır. Solcular “antiemperyalist” ilkeleri ve kişilikleri gereği çalışmazlar.
Bunu emperyalistler de söylüyor zaten.

Her türlü yasaklamak, korkutma, mahkemelerle yıldırma eylemleri ise bunları daha da arttıracaktır. ABD başkanı D.Trump’ın Venezuela devlet başkanı Maduro’ya son yaptığı tehdit veya yakın geçmişte ABD’nin kendi iktidar ettiği Şah Rıza, Saddam Hüseyin, Muammer Kaddafi, Filipinler D.Başkanı F.Marcos örneklerinin tekrar yaşanmasına zemin hazırlanmış olur.

Emperyal küresel sermayenin memurları yoktur, köleleri vardır, son kullanma tarihlerinin dolduğunu düşündüklerinde indirirler, kıyamete kadar da rezil ederler.

Dünyada bilim ve teknoloji o kadar gelişti ki, tek veya birden fazla din kitapları ile devletler, karışık kavimler, eğitimleri, ekonomileri yönetilemez, ruhsal ve fiziksel ihtiyaçlarına cevap verilemez. Din rejimleri tarihin çöplüğüne atılmalı, dinler vicdanlarda kalmalıdır.

Devletler laik, demokrat, adaleti üstün tutan çağdaş sosyal devlet olmalı tüm halkını kucaklamalıdır.

Takdir insanlarındır.

AlaeddinYavuz/

Alaeddin Yavuz wordpress

keykubat

/adilyargic

/ adilyargicc

Ölmüş Eşinizle bir hafta seks yapabilirsiniz diyen imam Sabri Abdil Rauf haberi İngilizce;

https://www.darpanmagazine.com/news/international/egyptian-preacher-says-men-can-have-sex-with-dead-wives-gets-banned-from-tv/

Murat Bardakçı; Ölen Eşle Seks;  https://plus.google.com/+%C4%B0smailAYDINulusalcigenc/posts/V9vRR6qF1Nf

Reklamlar

About Alaeddin Yavuz

55 years old man,Turk, blogger, anti war, antiemperialist, socialist, since 1978's leftist, religionless, peacemaker, antiracest, retired constable, married, have two children, live in Istanbul- Turkiye Yazılarımı ırkçı, etnik,dini ayrımcı bulanlar, Selçuklu ile Osmanlı'nın çöküşünde, Atatürk'e yapılan 26 Kürt isyanı, Şapka yasası bahanesiyle çıkartılan çok sayıda iç isyanın, yine Atatürk'e 25 suikastın arkasında ve 30 yıldır, 50.000 insanımızın ölümünde Kürt Yezidiliği ve onların ardında saklanmış gayrimüslüm azınlıkların olmadığını ispatlasın. Tarih boyunca devletler dinleri, dinler devlet siyasetlerini belirlemiştir. Bilinenlere göre, Sümer ile başlayan din ile devlet siyaseti belirleme, Babil, Asur, İran ve Roma ile sürmüştür. Bu günde, devletler ve dinler günümüzün Roma'sı A.B.D. tarafından yeniden düzenlenmektedir. Yeni tanrılar ve Mehdiler çoktan piyasalara sürülmüştür. Siz, dinlerinizi değişmemiş zannedin durun. Bunları seçtiğimizi zannettiğimiz, onlara çalışan siyasiler, askeri, sivil bürokratlar, eğitimciler, yazar-çizerler ve din adamları yardımıyla yapmaktadır. Din adamları tarih boyunca, daima halka çobanlık eden hakim sınıfın ortağı olmuşlardır. Temel ilkeleri, "Korkut, Kandır, Köleleştir. Ölüm sonrası sonsuz yaşamada, "ebedi mutluluk" vaadini kaçırmakla korkuturlar; Cennet, ve ebedi yaşam mükafatlarıyla kandırırlar; Siyasi ve dini otoriteye itaate razı ederek köleleştirirler. Halka hizmet eden, devlet ve egemen sınıfa karşı koruyan tek bir din yoktur. Tüm yasalar, halkın aleyhine yapılır. Egemen sınıflar yargı tanımazlar. Çobanların sürülerini koruyup, otlatıp,sulayarak beslemeleri ve satmaları gibi, din adamlarının ortağı egemen sınıflar da halkı, küçük refah artışları, dini bağnazlığı körükleyerek kendilerine bağlar, güç ve şöhret kazandıracak savaş iç savaş, terör, işgal olaylarında da kurban ederler. Aynı çobanın sürüsüne yaptığı gibi. Günümüzde Kombine Tesisleri çağdaş hayvancılık ile cağdaş devlet anlayışını daha açıklanabilir hale getirmişlerdir Tacı Haine Giydiren Milletin Kanı Dinmez. Takdir sizindir.
Bu yazı Arkeoloji-Dinler Tarihi, Tarih içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.